دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمی:

دغدغه‌های انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین مواضع بسیج اساتید باشد 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دغدغه‌های نظام و انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین مواضع بسیج اساتید باشد و این شورا باید پیشران آهنگ انقلاب در دانشگاه باشد.
کد خبر : 516730
BS0K5919.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سید محمود هاشمی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای تبیین مواضع کانون‌های استانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت شورای تبیین مواضع اشاره کرد و گفت: دغدغه‌های نظام و انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین مواضع بسیج اساتید باشد؛ آهنگ انقلاب باید از دانشگاه همیشه بلند شود و شورای تبیین مواضع باید پیشران آهنگ انقلاب در دانشگاه باشد.


وی به اقدامات شایسته شوراهای تبیین مواضع استانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: گروه‌های رصد و پایش باید ذیل شوراهای تبیین فعال باشند تا بتوانند مواضع به‌موقع و مناسبی را اتخاذ و حربه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.


مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب به نقشه‌های دشمن پیرامون تابستان داغ اشاره کرد و گفت: ارزش‌های انقلاب نباید تحت الشعاع مسائل صنفی قرار بگیرد و همه اساتید بسیجی برای حفظ کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی باید تلاش کنند تا مسائل و مشکلات موجود مرتفع شود.


عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: برخی به‌دنبال این هستند که تحولات انقلابی در دانشگاه را ناکارآمد جلو دهند لذا همه اساتید انقلابی باید تلاش کنند که انتظارات نایب امام زمان (عج) در دانشگاه تحقق پیدا کند و نقدهای سازنده و دلسوزانه را همراه با راهکارهای عالمانه به مسئولان ارائه کنند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته